Skip to content
kontakt-banner

Kontakta oss

För snabbaste svar på vanliga frågor, se vår VANLIGA FRÅGOR nedan.

Hittade du inte svaret du letade efter? Välj serviceställe nedan och kontakta oss via e-post eller telefon så ser vi till att du får den information du behöver.

Nöjda kunder är viktigt för oss

Om MobilCare

Nöjda kunder är viktigt för oss
Vi lovar att ge er den bästa servicen.

Bli företagskund hos oss

Vi lovar att ge er den bästa servicen.
Personuppgifter , Innan reparation och Carebox.

Allmänna villkor och garanti

Personuppgifter , Innan reparation och Carebox.

Välj Serviceställe

MobilCare Olskroken

Redbergsvägen 36, 416 65, Göteborg
Mån-Fre: 10:00 - 18:00
Lör & Sön: Stängt

MobilCare Ringup

Karl Johansgatan 5, 414 59, Göteborg
Mån-Fre: 09:00 - 17:00
Lör & Sön: Stängt

Vanliga frågor

Här har vi sammanställt de vanligaste frågorna med svar.
Förhoppningsvis finns svaret på din fråga här, annars är du givetvis välkommen att kontakta oss med dina frågor eller synpunkter.

Laga iPhone

Generella frågor

Skicka in med CareBox

Ansök om att bli företagskund

Stäng

Vi lovar att ge er den bästa servicen. Registrera ditt företag nu direkt här på webben eller kom in i butik så lägger vi upp er. Väljer du att registrera via formluläret nedan så återkommer vi till dig så fort kreditupplysning är färdig och ni kan börja handla och laga enheter på faktura.

  • Vi ger er 30 dagars kredittid och möjlighet till samlingsfaktura vid många reparationer.
  • Vi erbjuder våra företagskunder expresservice vilket innebär att vi lagar mobilen omgående!
  • Som vår företagskund får du rabatt när du reparerar flera enheter.
  • Garanti på utfört arbete samt dess komponenter
  • Om du vill skicka in era trasiga enheter till oss för reparation så är det busenkelt att boka upphämtning med DHL eller Postnord.
Stäng

Kontakta oss på Redbergsvägen 36

Stäng

Stäng

Kontakta oss på Karl Johansgatan 5

Stäng

Stäng
error: Innehållet är skyddat !!