Skip to content
mobilcare-boka

Boka Redbergsvägen 36

Vi har stor förståelse för hur det känns när en olycka inträffar, och vill gärna vara ditt första alternativ vid din reparation, och du behöver till största sannolikheten inte vänta länge för vi strävar alltid efter att hjälpa dig på direkten.

Med både Drop-in och tidsreservation skapar vi möjligheter för att det ska vara så smidigt och enkelt för dig att vända dig till oss. Inte nog med detta tar en reparation för det mesta inte längre än 30 min.

Laddar...
Välj Märke

Välj Modell

Välj service
(3,890 kr)
(4,990 kr)
(990 kr)
(1,790 kr)
(3,390 kr)
(3,990 kr)
(990 kr)
(1,790 kr)
(3,390 kr)
(3,490 kr)
(990 kr)
(1,790 kr)
(2,990 kr)
(2,990 kr)
(990 kr)
(1,590 kr)
(3,790 kr)
(3,990 kr)
(890 kr)
(1,490 kr)
(1,790 kr)
(3,190 kr)
(2,890 kr)
(3,490 kr)
(890 kr)
(1,490 kr)
(1,790 kr)
(2,290 kr)
(1,590 kr)
(2,990 kr)
(890 kr)
(590 kr)
(1,590 kr)
(1,590 kr)
(3,790 kr)
(3,190 kr)
(2,790 kr)
(890 kr)
(1,490 kr)
(1,090 kr)
(3,190 kr)
(2,090 kr)
(2,390 kr)
(890 kr)
(1,490 kr)
(1,090 kr)
(2,290 kr)
(1,490 kr)
(2,390 kr)
(890 kr)
(590 kr)
(1,290 kr)
(990 kr)
(3,190 kr)
(1,890 kr)
(2,290 kr)
(890 kr)
(590 kr)
(1,290 kr)
(1,090 kr)
(1,890 kr)
(990 kr)
(1,590 kr)
(390 kr)
(790 kr)
(690 kr)
(1,090 kr)
(1,890 kr)
(2,190 kr)
(990 kr)
(1,590 kr)
(390 kr)
(790 kr)
(690 kr)
(1,190 kr)
(2,190 kr)
(1,890 kr)
(890 kr)
(1,590 kr)
(390 kr)
(890 kr)
(690 kr)
(1,090 kr)
(1,890 kr)
(2,190 kr)
(890 kr)
(390 kr)
(890 kr)
(590 kr)
(1,090 kr)
(2,190 kr)
(1,890 kr)
(890 kr)
(390 kr)
(890 kr)
(690 kr)
(1,090 kr)
(1,890 kr)
(690 kr)
(390 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(690 kr)
(390 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(690 kr)
(390 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(390 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(390 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(3,490 kr)
(1,590 kr)
(2,190 kr)
(1,590 kr)
(1,690 kr)
(1,290 kr)
(1,690 kr)
(1,290 kr)
(1,290 kr)
(1,290 kr)
(1,290 kr)
(1,290 kr)
(2,990 kr)
(1,290 kr)
(2,190 kr)
(1,290 kr)
(1,290 kr)
(1,290 kr)
(2,490 kr)
(1,290 kr)
(2,190 kr)
(1,290 kr)
(990 kr)
(990 kr)
(990 kr)
(990 kr)
(3,990 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(3,290 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(3,290 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(3,899 kr)
(799 kr)
(799 kr)
(3,290 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(3,290 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(1,890 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(1,790 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(3,190 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(3,190 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(3,090 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(2,990 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(2,290 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(3,090 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(2,890 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(2,890 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(2,690 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(1,690 kr)
(490 kr)
(490 kr)
(1,490 kr)
(790 kr)
(790 kr)
(1,690 kr)
(1,090 kr)
(690 kr)
(690 kr)
(1,090 kr)
(690 kr)
(690 kr)
(1,790 kr)
(690 kr)
(690 kr)
(1,690 kr)
(690 kr)
(690 kr)
(1,590 kr)
(690 kr)
(690 kr)
(1,690 kr)
(690 kr)
(690 kr)
(1,590 kr)
(690 kr)
(690 kr)
(1,390 kr)
(690 kr)
(690 kr)
(1,390 kr)
(690 kr)
(690 kr)
(1,290 kr)
(690 kr)
(690 kr)

Dina Uppgifter
ID{{invoice_id}}, {{date}}
kr

* Obligatoriskt

Kvalitetsguide

Apple Original
Reservdel inköpt direkt från Apple. Installerad av Apple-certifierad tekniker. Har exakt rätt egenskaper, kvalitet och passform

Samsung Original
Reservdel inköpt direkt från Samsung. För dig som vill att din telefon ska bli precis som när den var ny.

Original POP
Är original reservdelar hämtad från demontering av helt nya mobiltelefoner.

Original LCD
Reservdel bestående av Original LCD-skärm och touch men med tredjepartstillverkat glas.

Tredjepartstillverkad
Är helt enkelt OEM-motsvarande som är utformade för att uppfylla eller överträffa originalspecifikationerna till en bråkdel av kostnaden.


Läs mer om kvalitet (Öppnas i nytt fönster)

Stäng

Din iPhone kommer lagas med äkta Apple Originaldel av Apple-certifierad personal.
För att vi ska kunna serva och kalibrera din iPhone med Apples reservdelar och mjukvara är detta nödvändigt.

Apple Original-Service

1. Säkerhetskopiera din enhet.
2. Ta bort “Hitta min iPhone” från din enhet.

Stäng

Personuppgifter

I samband med din registrering och/eller beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja och tillhandahålla den service som du kan förvänta dig av oss.
Enligt GDPR (personuppgiftslagen) har du rätt att få den information som vi har registrerat på dig. Om du anser den vara felaktig eller irrelevant kan du begära rättelse eller borttagning ur vårt kundregister. Kontakta gärna vår kundservice så hjälper vi dig.

Garanti

Vi har 12 månaders garanti på utbytt del, inte på hela produkten. Undantaget är batterier som har 180 dagars.
På reparationer av fuktskador eller fuktskadade enheter lämnas ingen garanti.

  • Tillverkarens garanti på din enhet kan brytas vid reparation. MobilCare Sverige AB är oberoende reparatör och ej auktoriserad hos någon tillverkare.
  • Delar som ej är original kan användas vid reparation av inlämnad enhet. Enbart reservdelar skriftligen märkta med Original är riktiga origianldelar.
  • Vi kan ej garantera vattentäthet på din enhet efter lagning.
  • Vi kan ej garantera att data på din inlämnade enhet finns kvar efter service/felsökning
  • Om du har begärt säkerhetskopiering, dataräddning eller dataöverföring mellan enheter kan MobilCare Sverige AB tillfälligt behöva lagra din personliga data på våra servrar för att fullgöra uppgiften. Vi tar ej del av denna data, lämnar inte ut till tredjepart och raderar regelbundet.

Innan reparation

  • Funktionstestning kommer att utföras utav våra servicetekniker på den inskickade enheten, för att överensstämma med kundens beställning.
  • Om våra servicetekniker upptäcker ytterligare skador utöver kundens beställning, kommer informationen samt prisförslag att förmedlas till kunden för ett beslut om eventuell åtgärd eller ej.
  • Skulle det visa sig att enheten inte går att reparera alls, kommer vi främst att informera kunden om detta, och sedan returnera enheten efter förståelse över det inträffade. För detta kommer vi ej att debitera kund för någon kostnad, och hanterar ärendet på god tro.

Betalningsvillkor

I butik sker betalning endast med kort alternativt kan betalning ske mot postförskott eller faktura, om eventuell kredit inte betalas inom angiven tid debiteras en dröjsmålsränta med 2 % / månad.

Stäng

Personuppgifter

I samband med din registrering och/eller beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja och tillhandahålla den service som du kan förvänta dig av oss.
Enligt GDPR (personuppgiftslagen) har du rätt att få den information som vi har registrerat på dig. Om du anser den vara felaktig eller irrelevant kan du begära rättelse eller borttagning ur vårt kundregister. Kontakta gärna vår kundservice så hjälper vi dig.

Garanti

Vi har 12 månaders garanti på utbytt del, inte på hela produkten. Undantaget är batterier som har 180 dagars.
På reparationer av fuktskador eller fuktskadade enheter lämnas ingen garanti.

  • Tillverkarens garanti på din enhet kan brytas vid reparation. MobilCare Sverige AB är oberoende reparatör och ej auktoriserad hos någon tillverkare.
  • Delar som ej är original kan användas vid reparation av inlämnad enhet. Enbart reservdelar skriftligen märkta med Original är riktiga origianldelar.
  • Vi kan ej garantera vattentäthet på din enhet efter lagning.
  • Vi kan ej garantera att data på din inlämnade enhet finns kvar efter service/felsökning
  • Om du har begärt säkerhetskopiering, dataräddning eller dataöverföring mellan enheter kan MobilCare Sverige AB tillfälligt behöva lagra din personliga data på våra servrar för att fullgöra uppgiften. Vi tar ej del av denna data, lämnar inte ut till tredjepart och raderar regelbundet.

Innan reparation

  • Funktionstestning kommer att utföras utav våra servicetekniker på den inskickade enheten, för att överensstämma med kundens beställning.
  • Om våra servicetekniker upptäcker ytterligare skador utöver kundens beställning, kommer informationen samt prisförslag att förmedlas till kunden för ett beslut om eventuell åtgärd eller ej.
  • Skulle det visa sig att enheten inte går att reparera alls, kommer vi främst att informera kunden om detta, och sedan returnera enheten efter förståelse över det inträffade. För detta kommer vi ej att debitera kund för någon kostnad, och hanterar ärendet på god tro.

Betalningsvillkor

I butik sker betalning endast med kort alternativt kan betalning ske mot postförskott eller faktura, om eventuell kredit inte betalas inom angiven tid debiteras en dröjsmålsränta med 2 % / månad.

Stäng

Din iPhone kommer lagas med äkta Apple Originaldel av Apple-certifierad personal.
För att vi ska kunna serva och kalibrera din iPhone med Apples reservdelar och mjukvara är detta nödvändigt.

Apple Original-Service

1. Säkerhetskopiera din enhet.
2. Ta bort “Hitta min iPhone” från din enhet.

Stäng

Personuppgifter

I samband med din registrering och/eller beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja och tillhandahålla den service som du kan förvänta dig av oss.
Enligt GDPR (personuppgiftslagen) har du rätt att få den information som vi har registrerat på dig. Om du anser den vara felaktig eller irrelevant kan du begära rättelse eller borttagning ur vårt kundregister. Kontakta gärna vår kundservice så hjälper vi dig.

Garanti

Vi har 12 månaders garanti på utbytt del, inte på hela produkten. Undantaget är batterier som har 180 dagars.
På reparationer av fuktskador eller fuktskadade enheter lämnas ingen garanti.

  • Tillverkarens garanti på din enhet kan brytas vid reparation. MobilCare Sverige AB är oberoende reparatör och ej auktoriserad hos någon tillverkare.
  • Delar som ej är original kan användas vid reparation av inlämnad enhet. Enbart reservdelar skriftligen märkta med Original är riktiga origianldelar.
  • Vi kan ej garantera vattentäthet på din enhet efter lagning.
  • Vi kan ej garantera att data på din inlämnade enhet finns kvar efter service/felsökning
  • Om du har begärt säkerhetskopiering, dataräddning eller dataöverföring mellan enheter kan MobilCare Sverige AB tillfälligt behöva lagra din personliga data på våra servrar för att fullgöra uppgiften. Vi tar ej del av denna data, lämnar inte ut till tredjepart och raderar regelbundet.

Innan reparation

  • Funktionstestning kommer att utföras utav våra servicetekniker på den inskickade enheten, för att överensstämma med kundens beställning.
  • Om våra servicetekniker upptäcker ytterligare skador utöver kundens beställning, kommer informationen samt prisförslag att förmedlas till kunden för ett beslut om eventuell åtgärd eller ej.
  • Skulle det visa sig att enheten inte går att reparera alls, kommer vi främst att informera kunden om detta, och sedan returnera enheten efter förståelse över det inträffade. För detta kommer vi ej att debitera kund för någon kostnad, och hanterar ärendet på god tro.

Betalningsvillkor

I butik sker betalning endast med kort alternativt kan betalning ske mot postförskott eller faktura, om eventuell kredit inte betalas inom angiven tid debiteras en dröjsmålsränta med 2 % / månad.

Stäng